Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016


 Οι σκέψεις των εφήβων και των παιδιών απλές και καθαρές όπως είναι τα ίδια. Πολύτιμες!



Λίγες σκέψεις από τη Μαρία Ζούρα…………………..

Ο ΑΝΕΜΟΣ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ

Εξαιρετικό Βιβλίο. Φρέσκο και διαφορετικό σε ιδέες και τρόπο προσέγγισης.

Η ευτυχία είναι ένα μεγάλο ταξίδι αναζήτησης!

Είναι μια διαφορετική Αγάπη του Γιώργου με τη Γιασεμή, αληθινή, ουσιαστική που σου δίνει μια άλλη οπτική Αληθινής Αγάπης, όχι όπως σήμερα οι νέοι γνωρίζονται απλά περνούν καλά και μετά χάνονται- μη δίνοντας σημασία στα συναισθήματα ο ένας του άλλου.

Με συγκίνησε και μου έδωσε δύναμη και όραμα. Το συζήτησα με τις φίλες μου, γιατί εμπνευσμένη από αυτό το βιβλίο μπορώ να Ελπίζω για τα καλύτερα στη ζωή μου.

Μου άρεσε πολύ ότι ο  Γιώργος δεν έχει πετύχει στις Πανελλήνιες και έχει μια δεύτερη ευκαιρία. Δεν το έβαλε κάτω. Πάντα έχουμε ευκαιρίες στη ζωή μας και τίποτα δεν τελειώνει με μια αποτυχία!

Μου άρεσε που παρόλο η οικογένεια του ήταν πολύ γνωστή και πλούσια, με μεγάλη οικονομική άνεση, τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Και δεν ακολούθησε ότι ήθελαν οι δικοί του αλλά ακολούθησε τα όνειρά του!

Κομβικό ρόλο διαδραματίζει ο κυρ Θεμιστοκλής. Όταν τον γνώρισε έμαθε για τα μυστικά της οικογένειάς του. Έμαθε γεγονότα και ωρίμασε. Στο νησί η συμμετοχή του στο συνεταιρισμό τον βοήθησε και αυτό τον έκανε πολύ ευτυχισμένο.

Η γνωριμία με τη Γιασεμή τον άλλαξε ουσιαστικά κι έγινε ένας ενήλικας με ανησυχίες βαθιές, σκέψεις, οράματα κι όχι ρηχή κι επιφανειακή ζωή.

Ένα βιβλίο που σίγουρα δεν θα το ξεχάσω!!!

Μαρία Ζούρα (Γ΄ Γυμνασίου)

30-1-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου